#6 Machine learning & MeasureCamp (21 Mar 2018)

Machine Learning

Στην 6η συνάντηση του Digital Analytics Meetup Thessaloniki, o Τάσος Βεντούρης έκανε μια εκτενή εισαγωγή για το Machine Learning και τις γνώσεις που πρέπει να έχει ένας data scientist. Στο τέλος, μέσα από ένα πρακτικό παράδειγμα, μας έδειξε πως μπορεί κάποιος να φτιάξει εύκολα ένα μοντέλο machine learning στην πλατφόρμα Azure ML της Microsoft. Το μοντέλο καταφέρνει να προβλέψει το churn rate, αφού έχει εκπαιδευτεί ήδη με ένα data-set.
Ο Τάσος είναι Data Scientist στην Hattrick. Το πάθος του για την ανάλυση δεδομένων, τα ανοιχτά δεδομένα και την ανάπτυξη εφαρμογών είναι εμφανές μέσα από την προσπάθεια που έχει καταβάλει για την μετάδοση των γνώσεών του. Επίσης είναι ιδρυτής της StackPrime με αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών διαδικτύου και την ανάλυση δεδομένων.
Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα σχετικά με την ανάλυση δεδομένων χρησιμοποιώντας τεχνικές Machine learning και μοντέρνα εργαλεία, μπορεί να παρακολουθήσει τα workshop που γίνονται στην Θεσσαλονίκη από την Golden gate pro και να απολαύσει για ακόμα περισσότερες ώρες τον Τάσο.

MeasureCamp 12 London

Ο Παναγιώτης Τζαμτζής μόλις γύρισε από το MeasureCamp 12, στο Λονδίνο, και εξήγησε στο Digital Analytics Meetup Thessaloniki τι ακριβώς είναι το φαινόμενο MeasureCamp. Το MeasureCamp κατάφερε να μετατραπεί μέσα σε λίγα χρόνια, από μια μικρή Αγγλική digital analytics κοινότητα σε μια συνάντηση που τρέχει σε διεθνές επίπεδο. Μέσα από την παρουσίαση του, μας έκανε επίσης μια ανασκόπηση των παρουσιάσεων που έκλεψαν την προσοχή εκείνη την ημέρα. Περισσότερο υλικό από το συνέδριο είναι διαθέσιμο στην παρουσίαση του Παναγιώτη αλλά και στο website του MeasureCamp.
Ο Παναγιώτης είναι digital analytics implementation consultant στην baresquare με εμπειρία 10 χρόνων στην υλοποίηση συστημάτων συλλογής δεδομένων στο web αλλά και με μεγάλη εμπειρία σε έργα ανάπτυξης εφαρμογών διαδικτύου, με τα οποία ασχολείται και στο προσωπικό του website. Έχει απασχοληθεί και ηγηθεί projects για πελάτες με διεθνή παρουσία, όπως η Sony Consumer Global, Dixons Carphone Warehouse και η Co-Operative bank.

Παρουσιάσεις

Και τις 2 παρουσιάσεις από την συνάντηση μπορείτε να της βρείτε παρακάτω:

Facebook data leakage

Ο Δημήτρης Γκεσούλης, έκανε μια σύντομη παρουσίαση της αποκάλυψης που κυριαρχεί στην επικαιρότητα αυτές τις μέρες, σχετικά με το facebook και τα δεδομένα που αποσπάστηκαν από τους χρήστες του με αδιαφανείς τακτικές, από την Cambridge analytica.

Αποτέλεσμα αυτή της μη-εξουσιοδοτημένης χρήσης των δεδομένων ήταν η δημιουργία προσωποποιημένων διαφημίσεων στα social media. Χρησιμοποιήθηκαν κυρίως κατά την διάρκεια των τελευταίων Αμερικανικών εκλογών και για την γρηγορότερη διάδοση ψευδών ειδήσεων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω video.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων, μπορείτε να ανατρέξετε και στις προηγούμενες συναντήσεις του Digital Analytics Meetup Thessaloniki σχετικά με τον νέο κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ευρωπαϊκής ένωσης (GDPR):

Χρήσιμα Link

Παρακάτω μπορείτε να δείτε links και περισσότερες πληροφορίες από ότι άλλο συζητήσαμε κατά την διάρκεια της συνάντησης:

Αν έχετε κάτι άλλο ενδιαφέρον να μοιραστείτε με την υπόλοιπη κοινότητα μπορείτε να μας το στείλετε στα σχόλια.

Φωτογραφίες

Μέχρι την επόμενη συνάντηση και για όσους δεν μπόρεσαν να την παρακολουθήσουν, μαζέψαμε μερικές στιγμές από το meetup: