Μια δωρεάν εκδήλωση που δημιουργήθηκε με γνώμονα την χρήση των δεδομένων σε επιχειρηματικό περιβάλλον. Το συνέδριο Analytics Rising συγκεντρώνει τους marketers, τους αναλυτές δεδομένων και τους data strategists που καινοτομούν στο τοπίο των digital analytics. Αποκτήστε την πιο πρόσφατη τεχνογνωσία από τους κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου από agencies, μεγάλους οργανισμούς και marketing technology vendors, οι οποίοι θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές, case studies και πραγματικές εφαρμογές που θα ανοίξουν τους ορίζοντες σας.
Το συνέδριο το διοργανώνουν μερικές από τις κορυφαίες εταιρίες του χώρου των digital analytis και αποτελείται από 3 διαφορετικά tracks τα οποία καλύπτουν όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης data-driven επιχείρησης:
- Marketing Technology Essentials
- Data Analytics Strategy
- Customer Centric Experiences
Μερικοί από τους ομιλητές που θα συμμετέχουν είναι οι:
- Dave Booth (CCO, Cardinal Path)
- Jon Suarez-Davis (SVP & Chief Strategy Officer, Salesforce)
- Stéphane Hamel (Digital Analytics Thought Leader, Creator of DaVinci tools extenstion)
- Matt Kelley (SVP Consumer Journey, iProspect)
- Jeremy Woodlee (Director of Google Marketing Platforms, Google)
- Mathieu Sussman (Director of Optimization, Isobar)
Για περισσότερες πληροφορίες και νέας σχετικά με την διοργάνωση μπορείτε να δείτε το website του συνεδρίου Analytics rising.