Ήρθε το πρώτο Digital Analytics Meetup για το 2019! Για άλλη μια φορά θα έχουμε μια συνάντηση φτιαγμένη για όσους δουλεύουν ή ενδιαφέρονται να απασχοληθούν ως data scientists. Βασικό θέμα συζήτησης θα είναι το Kaggle & Google analytics. Επίσης θα δούμε τον διαγωνισμό που τρέχει αυτή τη στιγμή στο Kaggle και έχει ως στόχο να προσπαθήσουν οι συμμετέχοντες να προβλέψουν το χρηματικό ποσό που θα ξοδέψει ο κάθε επισκέπτης ενός website.
Web analytics & Google analytics
Για όσους δεν έχουν έρθει σε προηγούμενα meetup ή έχουν ελάχιστη εμπειρία στα web analytics και το Kaggle θα κάνουμε στην αρχή της συνάντησης μια εισαγωγή και στα δύο. Η Χριστίνα Τσιριπίδου θα μας ξεναγήσει στον τρόπο λειτουργίας του Google analytics και θα μας δείξει τι είδους δεδομένα υπάρχουν διαθέσιμα για ανάλυση. Για όποιον έχει ενδιαφέρον για αυτό το θέμα μπορεί να δει περισσότερα για τα web analytics από το 2ο meetup.
Η εμπειρία Kaggle μέσα από την οπτική ενός digital analyst
Ο πρώτος διαγωνισμός machine learning της Kaggle με δεδομένα βασισμένα στο Google Analytics είναι γεγονός. Με αφορμή αυτό ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου θα μιλήσει σχετικά με τα πολλαπλά οφέλη που μπορεί να προσκομίσει κάποιος μέσω Kaggle, παραθέτοντας πολλά και διάφορα παραδείγματα μέσα από τη δική του πρόσφατη εμπειρία και με την συμμετοχή του στον διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός καλεί τους συμμετέχοντες να αναλύσουν το αρχείο online επισκέψεων στο Google Merchandise Store (γνωστό και ως GStore) για να προβλέψουν το κέρδος ανά πελάτη. Το αποτέλεσμα μπορεί να βοηθήσει επιχειρήσεις με online παρουσία να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες με διαφορετικούς τρόπους ή να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο που κατανέμουν τον προϋπολογισμό του marketing.
Ο Αλέξανδρος είναι independent consultant στην αναλυτική δεδομένων με εξειδίκευση στο digital analytics. Εργάστηκε ως marketing account manager στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας με την Ελληνική ομάδα της Google και στη συνέχεια ως consumer behavior analyst στη μηχανή αναζήτησης υπηρεσιών υγείας Whatclinic.com. Είναι απόφοιτος του τμήματος data analytics του National College of Ireland και κατέχει μεταπτυχιακό στα πληροφοριακά συστήματα από το TUCS Finland.
Η Χριστίνα Τσιριπίδου είναι ειδικός στο Μάρκετινγκ, έχοντας δουλέψει σε πολλές πλατφόρμες διαδικτυακού marketing όπως και με τα σημαντικότερα προγράμματα ανάλυσης δεδομένων (Google Analytics, Tagman και Adobe Analytics). Τα τελευταία 8 χρόνια βρισκόταν στην Αγγλία όπου συνεργάστηκε με εταιρίες όπως P&G, Victoria Beckham, New Look, ghd, NFL/NBA, σε έργα παγκόσμιας εμβέλειας. Τους τελευταίους 4 μήνες αποτελεί μέρος της ομάδας της baresquare δουλεύοντας στο λογαριασμό της Sony.
Πρόγραμμα
Με αυτή την συνάντηση επιστρέφουμε στο γνωστό πρόγραμμα και των προηγούμενων συναντήσεων μας:
18.30 Μαζευόμαστε στο φουαγιέ του OK!Thess, για να γνωριστούμε και να τσιμπήσουμε snacks
19.00 Ξεκινάνε οι παρουσιάσεις
20:30 Ολοκλήρωση των παρουσιάσεων. Όπως πάντα θα έχουμε χρόνο να γνωριστούμε καλύτερα, να πιούμε μπύρες παρέα και να συζητήσουμε θέματα που απασχολούν την κοινότητα και προτάσεις για επόμενα meetup
O χώρος του meetup είναι στο φουαγιέ του ισογείου του OK!Thess, γωνία Κυδωνιών & Μαρίας Κάλλας, στην περιοχή του Μεγάρου Μουσικής.
Εγγραφή
Όπως πάντα η συμμετοχή είναι δωρεάν και ανοιχτή σε όλους, με την εγγραφή στο meetup.com. Για να εγγραφείτε μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της κοινότητας στο meetup.com
Περισσότερες λεπτομέρειες για αυτή την συνάντηση, προηγούμενες συναντήσεις και νέα της κοινότητας μπορείτε να δείτε στην σελίδα του meetup: https://digitalanalytics.gr.