Sony: Digital analytics in a global brand - Digital analytics meetup #11

#11 Sony: Digital analytics complexity in a global brand (29 Nov 2018)

Στις 29 Νοεμβρίου είχαμε την τελευταία συνάντηση με ομιλίες για το 2018 και ήταν πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες! Θέμα της συνάντησης ήταν τα digital analytics σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και η πολυπλοκότητα τους. Όσοι ήταν στην συνάντηση είχαν την τύχη να ακούσουν τους υπεύθυνους του τμήματος Digital analytics της Sony Europe να συζητάνε για τα εργαλεία που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς.

Digital analytics και Sony Ευρώπης

Η Sony είναι μια ιστορική εταιρία στον χώρο των ηλεκτρονικών συσκευών. Έχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων και όπως καταλαβαίνεται οι περισσότερες από τις ενέργειες που κάνει βασίζονται και στην ανάλυση δεδομένων. Επίσης έχει μια πολύ ισχυρή παρουσία online και υποδομές web analytics από την εποχή που το διαδίκτυο δεν ήταν ακόμα διαδεδομένο στο ευρύ κοινό. Το τμήμα digital analytics της Sony Europe εξυπηρετεί περισσότερες από 30 χώρες, κάτι που συνεπάγεται και αρκετά μεγάλη πολυπλοκότητα. Η Sony χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό υπηρεσιών, τεχνολογιών και εξωτερικών ομάδων/εταιριών για να πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Ομιλητές

Από το digital analytics τμήμα της Sony Ευρώπης:

  • Ο Demis Pinamonti, web analytics and media performance manager στην Sony Electronics Europe. Ο Demis έχει μεγάλη εμπειρία στον τομέα του online marketing και της ανάλυσης δεδομένων και ειδικεύεται σε SEO, PPC, μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα και conversion rate optimization. Τα τελευταία 2 χρόνια διοικεί το τμήμα web analytics της Sony Ευρώπης.
  • Ο Alistair Zenou είναι επίσης μέλος του τμήματος digital analytics στην Sony Electronics Ευρώπης με την θέση του Online Sales & Marketing Analytics Assistant Manager. Έχει εμπειρία από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και είναι εξειδικευμένος στην χρήση online marketing και analytics λύσεων όπως Google analytics και Adobe analytics.

Από την baresquare, η οποία έχει μια μακροχρόνια συνεργασία με την Sony, πάνω στο κομμάτι των digital analytics και digital marketing:

  • Ο Γεώργιος Γρηγοριάδης, managing director της baresquare με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρία στον χώρο του Online marketing και digital analytics.
  • Ο Αλέξανδρος Μυλόπουλος, με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και το web marketing, ο οποίος ηγείται των project της Sony Electronics Ευρώπης.

Οι διαφάνειες της ομιλίας είναι διαθέσιμες μόνο κατόπιν συνεννόησης. Αν τις χρειάζεστε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της online φόρμας.

Φωτογραφίες & Video

Μέχρι την επόμενη συνάντηση και για όσους δεν μπόρεσαν να την παρακολουθήσουν, μαζέψαμε τις πιο όμορφες στιγμές από το meetup: