Meetup #8 - Data science in the gaming industry

Digital analytics meetup #8 (ΟΚ!Thess, 04 Ιουλίου 2018)

Το καλοκαίρι ήρθε και θα κλείσουμε την σεζόν με την 8η συνάντηση μας την Τετάρτη 4 Ιουλίου  στον γνωστό χώρο του OK!Thess. Θέμα της συνάντησης είναι η ανάλυση δεδομένων στην βιομηχανία των παιχνιδιών (Data science in the gaming industry), με βασική ομιλήτρια την Μυρτώ Σέτζη από την King. Η King είναι η εταιρία που έχει δημιουργήσει το παιχνίδι Candy Crush και πολλά άλλα διάσημα διαδικτυακά παιχνίδια. Πριν φύγουμε όμως οι περισσότεροι για διακοπές, έχουμε να κλείσουμε και κάποιες εκκρεμότητες. Σε αυτή την συνάντηση θα παρουσιάσει η baresquare (Παναγιώτης Τζαμτζής, Δημήτρης Χαντζάρας) την ανάλυση που έκανε στο Google analytics για το website ενός μέλους της κοινότητας. Τέλος για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών θα έχουμε μια ακόμα παρουσίαση από τον Χάρη Λαλάτση από την Ierax Analytix, ο οποίος θα μας παρουσιάσει την μεθοδολογία και τα αποτελέσματα για την έρευνα που ολοκλήρωσε σχετικά με την παρακολούθηση του φετινού μουντιάλ.

Ομιλήτές

  • Μυρτώ Σέτζη – Data science in the gaming industry
    H Μυρτώ είναι Senior Data Scientist στην King. Μετά από μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιχειρησιακή Έρευνα στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου δούλεψε 7 χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο σε συμβουλευτικές θέσεις στον χώρο της ανάλυσης και μοντελοποίησης δεδομένων. Τον τελευταίο 1.5 χρόνο ζει στην Βαρκελώνη και εργάζεται στην εταιρεία που ανέπτυξε το παιχνίδι Candy Crush δουλεύοντας στην βελτιστοποίση της επικοινωνίας με τους παίχτες, μέσω της ανάλυσης και της συλλογής δεδομένων.
    Στην παρουσίαση της θα μας μιλήσει σχετικά πως μια εταιρία σαν την King χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να βελτιώσει την εμπειρία των παικτών στα παιχνίδια αλλά και στις επικοινωνίες της. Θα έχουμε την δυνατότητα να μάθουμε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ανάλυση δεδομένων σε μια εταιρεία mobile παιχνιδιών σε όλα τα στάδια, από τον σχεδιασμό ενός παιχνιδιού και το μάρκετινγκ μέχρι τη συνεχή εξέλιξη του.
  • Παναγιώτης Τζαμτζής & Δημήτρης Χαντζάρας – Making your GA implementation usable in 4 steps
    Ο Παναγιώτης Τζαμτζής είναι Digital analytics implementation consultant στην baresquare με εμπειρία 10 χρόνων στην υλοποίηση συστημάτων συλλογής δεδομένων στο web αλλά και με μεγάλη εμπειρία σε έργα ανάπτυξης εφαρμογών διαδικτύου. Έχει απασχοληθεί και ηγηθεί project για πελάτες παγκοσμίου εμβέλειας, όπως η Sony Consumer Global, Dixons Carphone Warehouse και Co-Operative bank.
    Ο Δημήτρης Χαντζάρας είναι απόφοιτος του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το ενδιαφέρον του για το πως κανείς μπορεί μέσω της Πληροφορικής να αντλεί δεδομένα τα οποία στην συνέχεια χρησιμοποιούνται για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης, τον οδήγησαν στην Baresquare όπου τον τελευταίο ένα χρόνο εργάζεται ως Technical Analyst.
    Η baresquare θα μας παρουσιάσει τα αποτελέσματα της ανάλυσης που έκανε στο website μιας μικρής εταιρίας από Θεσσαλονίκη. Η παρουσίαση θα βοηθήσει όποιον έχει μια out-of-the-box έκδοση του Google analytics, να καταλάβει πως να διορθώσει τα πιο σημαντικά κενά που εμποδίζουν την συλλογή αξιόπιστων δεδομένων. Τέλος θα έχουμε την ευκαιρία να καταλάβουμε με ποιον τρόπο προσεγγίζει μια εταιρία την συλλογή, την ανάλυση και την εφαρμογή τεχνικών προδιαγραφών σε έναν πελάτη.
  • Χάρης Λαλάτσης – Analyzing online quantitative data
    Ο Χάρης Λαλάτσης ασχολείται με την έρευνα αγοράς τα τελευταία 12 χρόνια και έχει περάσει από όλες τις σχετικές θέσεις του κλάδου. Συνεργάζεται με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα και έχει εκτενή εμπειρία στην πολιτική και κοινωνική έρευνα. Αποτελεί έναν από τους ερευνητές που χρησιμοποίησαν στην Ελλάδα τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών – GIS για τον συνδυασμό στατιστικής πληροφορίας και διαδραστικού χάρτη. Τον τελευταία χρόνο έχει ιδρύσει τη δική του εταιρεία έρευνας και ανάλυσης, ierax analytix, που εξειδικεύεται στις ποιοτικές έρευνες με focus groups, product testing και mystery shopping.
    Θα μας μιλήσει για την online συλλογή πρωτογενών δεδομένων και τους τρόπους για να διενεργήσει κάποιος με επιτυχία μια ποσοτική έρευνα στην εποχή του διαδικτύου. Κατά την ομιλία του θα έχουμε την δυνατότητα να δούμε και ένα case study με δεδομένα για το φετινό Mundial.

Πρόγραμμα

Το πρόγραμμα της συνάντησης μας ίδιο με την προηγούμενη φορά:

  • 18.30 Μαζευόμαστε στο φουαγιέ του OK!Thess, για να γνωριστούμε και να τσιμπήσουμε snacks
  • 19.00 Ξεκινάνε οι παρουσιάσεις
  • 20:30 Ολοκλήρωση των παρουσιάσεων. Όπως πάντα θα έχουμε χρόνο να γνωριστούμε καλύτερα, να πιούμε μπύρες παρέα και να συζητήσουμε θέματα που απασχολούν την κοινότητα και προτάσεις για επόμενα meetup

Ο χώρος

O χώρος του meetup είναι στο φουαγιέ του ισογείου του OK!Thess, γωνία Κυδωνιών & Μαρίας Κάλλας, στην περιοχή του Μεγάρου Μουσικής.

Εγγραφή

Όπως πάντα η συμμετοχή είναι δωρεάν, αλλά απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο meetup.com. Θα ξεκινήσουμε με τις παρουσιάσεις στις 19:00. Μετά από τις παρουσιάσεις θα υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για ανοιχτή κουβέντα με τους ομιλητές.

Register here banner

Ομιλίες & Παρουσιάσεις

Το υλικό και τις ομιλίες από την συνάντηση μπορείτε να τα βρείτε στο επίσημο website του digital analytics meetup.